دولت ذلٌت

مِی 15, 2009

اگرچه به مدد آگهی‎دهی یک‎سویه‌ی » بنگاه بانگ و رنگ » ضرغامی و رسانه‌های کاغذی درباری و پایگاه‌های مجازی مجاز‌گو٬سیاست خارجه‌ی دولت فخیمه گاه فتح‌الفتوح نامیده‌شده‌است و گاه از آزادی خرم‌شهر خرم‌تر نمایانده‌شده‌است٬ اما با نگاهی به خاطرات پرخطر خارجه‌ی دولت نهم ٬ ارمغان این سیاست را چیزی جز سربه‌زیری و ذلت نمی‌بینیم .

با شکست اقتصاد صدقه‌ای و سقوط فرهنگ باتومی ‌٬ راهی به جز کوه‌کردن کاه سیاست خارجه برای یاران دولت نمانده‌است . و تمام عزت را در منبر کلمبیا و خطابه دوربان می‌بینند . ولی ایشان هیچ‌گاه نیندیشیده‌بودند که این‌گونه سخن‌گویی اقناع مخالف را در پی ندارد بل‌که وی را جری‌تر می‌کند و این سخنان را سودی نیست . سخنانی را که فقط سوت هم‌سویان را ساز کند و اندک شکی را در دل مخالف نکارد چه سود ؟ از عفو ملوکانه ملوانان متجاوز تا آزادی رکسانا که هر دو با فشار استکبار جهان‌خوار به ثمر نشست ٬ شاهد شکست خود بوده‌ایم .

نخستین نشانه‌های این شکست را می‌توان در سیاه‌چاله‌های اربیل ٬ میزبان دیپلمات‌های بی‌گناه ایرانی و چشم‌های نگران مادرانشان جست . بی‌نتیجه بودن تلاش‌های دولت برای رهایی هم‌وطنانمان – اگر تلاشی باشد – با یادآوری کمک‌های بی‌دریغ به دوستان عراقی‌مان آیا نشانه سستی سیاست‌هایمان نیست ؟

کت و شلوارهای هاکوپیان با بدرقه دومین شخص یک ملت از خفت‌بارترین اقدامات این دولت بود که رهبری آن را شخص رئیس جمهور به عهده داشتند  . جدای از این که رئیس جمهور حق عفو ندارد و در هیچ قانونی چنین چیزی یافت نمی شود – مگر فراقانونی – دیدار ایشان با متجاوزین به خاک یک ملت و هدیه دادن به ایشان نشانه رأفت نیست درست بعد از ضرب الاجل 48 ساعته تونی بلر . بل که علامت تحقیر یک ملت است . نباید فراموش کنیم که اینان متجاوز بودند و نباید از یاد ببریم در همان زمان دیپلمات‌های بی گناه  ایران از دیدن خورشید محروم بودند . آیا این که به صورت کاملا اتفاقی !!! رئیس جمهور یک ملت با متجاوزین به کشور خود دست می‌دهد و به آن‌ها مهرورزی می‌کند و کت و شلوار هدیه می‌دهد و به صورت فراقانونی -غیرقانونی – آنان را عفو می‌نماید نشانه عزت است ؟ اگرچه حافظه تاریخی ما ایرانیان ضعیف است ولی هنوز مدت زیادی نگذشته است که ایشان استقبال ژاک شیراک از خاتمی را ذلت‌بار و مایه شرمندگی و سرافکندگی خواندند – در حالی‌که چنین نبود .- ولی بدرقه خود از متجاوزین را مایه سرافرازی می دانست . و البته ایشان بهتر از ما می‌داند که مقامات هم‌شان یکدیگر را استقبال و بدرقه می‌کنند .

خاموشی سران غرب در پاسخ به نامه‌های احمدی‌نژاد نمایان‌گر بی‌تدبیری در نگارش این نامه‌ها بود . شاید مثل » جواب ابلهان خاموشی است » را همه شنیده باشید . تنها پاسخی که به این نامه‌ها در ذهن دارم حرف پیرزن صدراعظم آلمان بود که گفت یک بچه دبستانی بهتر از این انشاء می نویسد . آیا صرفا  باید بگوییم این غربی‌ها غرض و مرض دارند و ما بی نقصیم . آیا این نامه‌های پیامبرگونه آنان را بیدار کرد یا حجت را بر آنان تمام .

هیچگاه کفن پوشیدن یاران و جان نثاران این دولت را برای اعتراض به تغییر نام خیابان‌هایی که مزین به نام شهدا بودند را از یاد نمی‌بریم .ولی سکوت و حتی بی خبری اینان  از پایین کشیده شدن پرچم جمهوری اسلامی از دکل کشتی‌های‌مان و بالا رفتن کشور مالت و پاک شدن نام شهدا از بدنه کشتی‌ها و حک نام ‌ ocean 13,14,15 و … بر روی بدنه کشتی‌های جمهوری اسلامی ایران بسیار شگفت آور است . ای کاش این اتفاق ننگین در دولت‌های گذشته می‌افتاد و یاران دکتر را می‌دیدیم چه خطابه‌ها که نمی‌کردند و چه حنجره‌ها که پاره نمی‌کردند . شاید این اتفاق مهمی نباشد . فقط پرچمی که نام الله روی آن است و نشانه یک ملت است پایین آمده است و پرچم کشور کوچولوموچولوی مالت رفته است آن بالا .به علاوه پول هنگفتی که بابت اهتزاز پرچمشان تقدیمشان می‌کنیم . و صد البته نام اوشین با نام شهیدبابایی و … تفاوت زیادی ندارد .

شکست مفتضاحانه 158-32 در بدست آوردن کرسی شورای امنیت برگ زرین دیگری در کارنامه سیاست خارجه دولت نهم دانست . این شکست را می توان با شکست 6-0 استقلال در مقابل پرسپولیس در سال 52 و یا شکست 8-0 عربستان از آلمان در جام جهانی 2002 مقایسه کرد . البته ایران فقط 126 تا رای کمتر داشت .

شام شوم برلوسکونی و دعوت از همه حاضران در اجلاس فائو الا احمدی نِژاد را می‌توان با شام دگرگون شیراک به افتخار خاتمی- که در آن برای نخستین بار شام الیزه بدون شراب بود – مقایسه کرد .

نشستن رئیس جمهور زیر تابلوی خلیج عربی ٬ آزار و اذیت زایران ایرانی در عربستان ٬ توهین به مسافران ایرانی در فرودگاه‌های مختلف جهان ٬ محکومیت‌های متعدد در سازمان‌های بین‌المللی ٬ دشمن شدن با کشورهای عربی و غربی و شرقی ٬ محدود شدن روابط خارجی با کشورهای کوچک کمونیستی از خدا بی‌خبر ٬ و… جز با بی‌تدبیری و ضعف دستگاه دیپلماسی عملی نبود ٬ که شد .

و سخن پایانی این که رئیس جمهور در نخستین سخنانشان گفتند بیست پیشنهاد برای اصلاح جهان دارند . از این بیست پیشنهاد دو پیشنهاد را گفتند . سوال این جاست چرا پیشنهادهای باقی مانده را ارایه ندادند ؟ آیا اصلا پیشنهادی در کار بود ؟ آیا پی به ناکارآندی پیشنهادهایشان بردند ؟ آیا فهمیدند که حل تورم بیست و پنج درصدی مهم تر از حل مشکلات جهان است  و یا …؟

21 پاسخ to “دولت ذلٌت”

  1. محمد Says:

    واقعا جالب وعین حقیقت بود متشکرم

    لایک

  2. فاطمه Says:

    سلام یه کم هم خوشبین باشید
    در وبلاگ دوستي اينو ديدم:»… يکساعت پاي درد دل يه پيرمرد در يه روستاي دور افتاده وقت ناب دولت را هدر دادن است و بايد به کارهاي مفيد و سياست گزاري براي اشتغال و فلان مي گذشت… لياقتمون اين چار سال از اين بهتر نبود تا بيبينيم لياقتمون 4سال ديگه کيه؟»
    در جواب بايد با تاسف سري تکان داد و گفت : » اگه 4سال لياقتمون يک رييس جمهور پاکدست و ساده زيست که خود را نوکر و خادم مردم مي داند نه ارباب و … و بدون تشريفات مرسوم به دور ترين نقاط ايران که سالهاست يک مدير جزء مثل رييس جهاد کشاورزي شهرستان را بخود نديده حالا در کمال ناباوري خود را ميزبان رييس جمهور مي داند نبود، البته که مثل تويي لياقت اين دولت پاک و بي ريا و تشريفات را نداره و لياقت 8سال فساد کلان در بالاترين مدير و وزيران کشور و 8سال ذلت و باج دادن به هر کشوري که تا يک اخمش را ديدند چهار دست و پا تا خود فرانسه و آلمان و ايتاليا دويدند و هسته اي را تعليق کردند و خون شهدا را فداي سرخي رنگ مشروب ميز ضيافت صدر اعظم آلمان و ريس جمهور فرانسه کردند!!!
    البته هم اين لياقت 20 ميليون راي دهنده اي بود که غالبا هم بخاطر سيادت و احترام عمامه مشکي ايشان راي دادند و هرچند دل در گرو مهر اهلبيت داشتند و سلاله زهرا را در راس مي خواستند اما آندنيا چه جوابي در برابر آنهمه لجن اصلاح طلبي در برابر امام و شهدا و مادر سادات دارند؟
    دوست من کمي اطلاعاتت را ببر بالا و بي غرض و مرض تاريخ اصلاحات را بخوان اصلاحاتي که از آستينش کرباسچي و شهرام جزايري ها بيرون افتاد
    حالا ببين الان لياقت داريم يا آنزمان؟
    من پاي رييس جمهوري را مي بوسم که همه تهديدها را به تمسخر گرفت و چرخه سوخت هسته اي را کامل کرد.
    ما را جز 8کشور دارنده ماهواره هواشناسي قرار داد .
    و از همه مهمتر فرياد عجل لوليک الفرج را در برابر چشمان بهت زده بتهاي قدرت و استکبار جهاني سر داد يعني ما مظلومان هم صاحبي داريم
    منجي مياد و حالتون را بد جور مي گيره
    کمي تجديد نظر کن و گول تبليغات معاويه ها را نخور تا وقتي علي را در محراب شهيد کردند نگي مگه علي اصلا نماز هم مي خواند!!!!

    لایک

    • سعید Says:

      فاطمه خانم معیار شما برای اینکه یک رئیس جمهور را رئیس جمهور بدانید چیست؟ تا حد زیادی این معیار در نظراتتان آشکار است ولی به چند سئوال من جواب بدهید
      1- میلیاردها دلار پول نفتی این مملکت کجا رفته است؟
      2- عزت ملی را چه تعریف می کنید؟
      3- آیا ایران صرفا متعلق به موافقان حکومت است؟
      4- مجلس راس امور است در این دولت مورد حمایت شما چه جایگاهی در محترم دانستن این اصل داشته است؟
      5- تخلف بیش از حد دولت از قوانین چه توجیهی دارد؟
      6- دروغ های بی حد و حساب بیان شده از سوی دولتمردان مورد حمایت شما از چه دریچه ایی قابل توجیه است؟
      7- متهم کردن کسانی که از داشتن تریبون و رسانه محروم اند بر اساس کدام قانون قابل بیان است؟
      8- تاراج بیت المال و انتصاب های فامیلی (بطور نمونه در سایپا) را چگونه ارزیابی می کنید؟
      9- برای لطمات جانی و مالی میلونها ایرانی که بخاطر تحریم بدانها وارد شده است چه پاسخی وجود دارد؟
      10- انرژی هسته ای مهم تر است یا نوسازی سیستمهای انتقال برق که باید هر خانوار ایرانی بدلیل مستهلک شدن این سیستمها در حدود 15% اضافه بر مصرف برقش بپردازد؟
      و کلی سئوالات بی پاسخ دیگر که مجال آن نیست که بیان شود ابتدا بهتر است شما و دیگر دوستان گریبان چاک حکومت برای این سئوالات پاسخی دهید تا بعد

      لایک

    • رزمنده دفاع مقدس Says:

      بنام خدای خمینی(س)
      خواهر گرامی، کسی منکر اشتباهات دولت اصلاحات نیست و بنده بعنوان یکی از طرفداران جدی سید بزرگوار موسوی منتقد جدی دوران اصلاحات و کارگزاران نیز هستم، بگذریم از آنکه مهر پایان سیاستهای هسته ای ایران در هر زمان از جمله دوران اصلاحات را رهبری میزنند و بگذریم که سیاستهای دوران کارگزاران در حضور رهبری کلید خورد، ولی توجه شما رو فقط به قسمتی از جملات قصار هم کیشان شما، همان کسانی که معتقد به معجزه هزاره سوم و…بودند جلب میکنم مابقی آن باشد برای تحقیق شما!!
      هشدار مهم آیت‌الله مصباح نسبت به ظهور یک علی محمد باب دیگر……!!
      توکلی: پای حرفم ایستاده‌ام؛ اطرافیان رئیس جمهور یا مفسدند یا منحرف یا هر دو!!
      توکلی: رانت‌خواران دولتی، تسبیح در دست و جای مهر بر پیشانی!!
      سردار جعفری: جریان انحرافی حاضر در بخش خصوصی و دولت، از طریق پول و مطامع دنیایی درصدد یارگیری است، گفت: این جریان برای دستیابی به اهداف خود و اثرگذاری در انتخابات آینده از طریق پول و رانت به‌دنبال یارگیری است!!
      کوثری: وقتی آقای توکلی علنا در صحن مجلس اعلام می کند این گروه قبل از عید از همه استانها حامیان آقای رئیس جمهور را جمع کردند و در همین محل سابق مجلس همایش انتخاباتی برگزار کردند و در نهایت و به هر یک از اعضای شرکت کننده هم یک کارت اعتباری 100 هزار تومانی داده شده است. خوب این مبالغ از کجا آمده است؟
      کوثری:…..درباره همایش شورای عالی ایرانیان، مطلع شدیم امیراحمدی که یک فرد جاسوسی است گفته شد که به همایش ایرانیان در تهران دعوت نشده است در حالی که ما مطلع بودیم که دعوت شده است. خوب زمانی که به اینجا می رسیم مدام شک و تردید در عملکردها پیش می آید…. [ فراموش نمیکنیم که: افشای ملاقاتهای محرمانه مشایی و دلال رابطه با آمریكا در ویلای شمال]
      علیرضا زاکانی:….. همه افراد را می خرند و کسانی را که نمی توانند بخرند بی آبرو می کنند؛ پول در دست اینها هیچی نیست و در جلسات می گویند قیمت فرد چند است می خریم و این موضع را در قالباعتقادات دنبال می کنند!! و……………….!!!
      هر چند بنده معتقدم جریانی که معتقد به معجزه هزاره سوم بودن احمدی نژاد بود همچنان پشتیبان آن است و اگر مخالفتی میبینیم فقط و فقط بخاطر آن است که انحراف رو شده است و مجبور است فعلا رولی بازی کند و جبهه پایداری تشکیل دهد یعنی جنگی ست زرگری، ولی اصل قضیه آن است که مشایی سرباز فداکار! این جبهه است و جبهه پایداری همان محصولی و احمدی نژاد و….حتما میداانید مشایی همه کاره احمدی و باند وی خط قرمز احمدی!! سرنخی خدمتتان بدهم! تحقیق کنید در باب سی دی ظهور تولیدی باند مشایی و سخنان کسانی چون پناهیان در اینخصوص!! بنده بجد معتقدم مملکت بدست نامحرمان افتاده است، بدست فرقه پوسیده حجتیه!!

      لایک

  3. نوری اسکندر Says:

    سلام
    لااقل به احترم سیادت و جد تان مولا علی و صاحب نام مقدستان این نکبت جهل و کینه را از قلم و اندیشه ات پاک کن و کمی واقع گرا باشید
    وفاداری به حقیقت بزرگترین ارزش اندیشه بشری است که شما از آن بی بهره اید اطلاعات شما کمتر از انست که با چند مطلب بشود انرا اصلاح کرد فقط از دام شیاطین به خدا پناه ببر برادر محترم
    شهید عدل و عدالت هم ترور شخصیت شد ما باید جریان شناس باشیم
    کتاب رنسانس اسلام 84 خانم رجبی به شما کمک زیادی می کند

    لایک

    • منتظر Says:

      به نام خدا
      فاطمه خانم و آقا اسكندر
      اميدوارم در اين دوسال حقايق براي شما روشن شده باشد. چگونه جبرانش مي‌كنيد!؟

      لایک

  4. yousef Says:

    Ahghye Eskandari
    Ham shoma Ketabe Shamsi pahlevoono mikhoni kafiye nemikhad be digeran pishnehad khondane arajif ro brkoni

    لایک

  5. اسماعیل Says:

    دوستان مخالف متن لطفا بیشتر فکر کنید. متن بسیار خوبی بود.

    لایک

  6. شاهد Says:

    سید جان سلام
    اول باور نکردم که توی سایت توام ولی با کلی کلنجار و این ور و آن ور کردن سایتت فهمیدم همون سایت ساماست..
    احتمالا مرگ علما در پارسال و امسال خیلی بهت فشار آورده. اگه قبل از مرگ آقای بهحت پیش ایشون می رفتی، حتما بهت میگفت :دوباره ازدواج کن.
    سیدجان ما شما و افکارتون رو خیلی قبول داریم ولی دیگه از رهبر انقلاب که بالاتر نیستید؟نه؟

    «نامزدهاى محترم توجه داشته باشند: اذهان عمومى را تخريب نكنند. اين همه نسبت خلاف دادن به اين و آن، تخريب كننده‏ى اذهان مردم است؛ واقعيت هم ندارد؛ خلاف واقع هم هست. بنده كه از همه‏ى اين آقايان اوضاع كشور را بيشتر مي‌دانم و بهتر خبر دارم، مي‌دانم كه بسيارى از اين مطالبى كه به‌عنوان انتقاد درباره‏ى وضع كشور و وضع اقتصاد و اينها مي‌گويند، خلاف واقع است؛ اشتباه مي‌كنند..»

    «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق». این وظیفه بنده هم هست، وظیفه‏ همه هم هست. اگر چنانچه این خصوصیات را در مجموعه دولت کنونى قدردانى نکنیم و تشکر نکنیم، طبعاً خدا را خوش نمى‏آید. خداى متعال دوست دارد که از کارهاى خوب افراد تشکر بشود، قدردانى بشود و سپاسگزارى بشود.»

    «من لازم ميدانم از همه‏ى كاركنان دولت – از شخص رئيس‏جمهور محترم، از شما وزراء و مسئولان عالى‏رتبه‏ى قوه‏ى مجريه و از همه‏ى مديران شما در رده‏هاى مختلف – حقيقتاً قدردانى كنم؛ به خاطر اينكه تلاش ميكنيد، زحمت ميكشيد، دلسوزى ميكنيد و براى مردم كار ميكنيد. ان‏شاءاللَّه خداوند متعال هم به اين كار شما بركت بدهد: هم اجر و ثواب اخروى و هم اجر و ثواب دنيوى؛ اجر و ثواب دنيوى هم، همان است كه نتايج كار شما در زندگى مردم تجسم و تبلور پيدا كند، مردم آن را احساس كنند و در اين فضاى خدمت، ان‏شاءاللَّه زندگى‏شان با خوشبختى همراه باشد.»

    «امروز و در دوران عظمت اسلام، سربلندى نظام اسلامى و سربلندى ملت ایران به خاطر مواضع ضد استكبارى‏اش، آدم مى‏بیند اگر كسى در تریبونهاى جهانى در مقابل آمریكا و اسرائیل و صهیونیسم و هم‏پیمانانشان بایستد و صریح حرف بزند، یك عده‏اى این جا خجالت میكشند! دست به دست هم میمالند ومیگویند: آقا! آبرویمان رفت! مثل همان خجالت كشیدنى كه در دوران طاغوت، از نماز خواندن یكى میبردند. چرا خجالت بكشیم؟! مواضع صریح ملت ایران – و بخصوص جوانها – در مقابل ظلمها و ستمهاى بین المللى هرگز نبایستى متوقف بشود.»

    «می بینید اگر چنانچه رئیس جمهوری نشاط و شوق و اراده داشته باشد، چه خدمات بزرگی را برای کشور انجام می دهد.»

    لایک

  7. sama Says:

    شاهد عزیز

    این ها سوالات بی جوابی بود که در ذهن بنده و شاید کسان دیگر تردیدهایی را بوجود آورده است . و به امید یافتن جوابی به انتشار آن پرداختیم . ولی متاسفانه نیافتیم .

    من هیچ گاه ادعای این که از رهبری داناترم را حتی به ذهنم هم نمی آورم . ولی آیا صرف حمایت های کلی رهبری پاسخی برای این پرسش ها و اعمال جزیی است .

    من شما را دعوت به خواندن این سخنان رهبری می کنم http://www.leader.ir/langs/fa/index.php?p=bayanat&id=1460
    آیا این سخنان باعث می شود که انتقادات از دولت سازندگی ناگفته بماند . اگر چه به نظر من با تباه و فاسد خواندن آن دولت منافات دارد . در این سخنان است که این دولت آرزوهای ما را محقق کرد و حتی جلوتر هم رفت . ولی دولتیان امروز آن را مایه نکبت و فساد می خوانند .

    لایک


  8. […] انداختن به دشمن پیروزی است. [ن.ک: عزت چیست؟ ذلت چیست؟ و دولت ذلت] و گاه مخالفت با یک مسئول دست چندم مخالفت با خدا […]

    لایک

  9. ولایت مدار Says:

    هر کی که ناموس داره/احمدی رو دوس داره
    درود بر شعیب بن صالح/ مرگ بر شعیب بن غیر صالح
    درود بر کسی که هاله امام زمان چون نگینی ایشان را همیشه در بر دارد و حاسدان از این مسئله در عذابند.

    لایک

  10. سعید Says:

    ایکاش کسانی که حکومت را بخاطر پسوند اسلامی آن مقدس می شمارند سری به قضییه خوارج بزنند و پی ببرند که فی الواقع عمر عاص و معاویه چه کسانی انند و در چه لباسهایی پنهان شده اند
    این دوستان باید برای اذهان پرسشگر و غیر احساسی که جایگاهشان در اوائل انقلاب و بطور کلی در قرون گذشته ی این مملکت خالی بود پاسخ بدهند که چگونه است این حکومتی که بر اساس دین (البته بظاهر) شکل گرفته است اینهمه دین گریز را تحویل اجتماع داده است؟
    بد نیست سر از برف بیرون آوریم واقعیت را بنگریم واقعیت آن چیزی نیست که ما دوست داریم واقعیت تلخ است

    لایک

  11. sorena Says:

    باید اعتراف کنم که من بعنوان یک دانشجوی دکتری روابط بین الملل در مقابل این تحلیل زیبا و واقعگرایانه تسلیمم.

    لایک

  12. Mitra Says:

    فاطمه خانوم :

    زبان امثال شما شده تهدید و زود ( دقیقا طبق اون مطالبی که خودتون نوشته ) البته ببخشید ! یادم رفت ! انگ زدن به این و اون و پیغمبر کردن بعضی ها …

    نام خود را نوکر بخواند ؟
    ما نوکر نمیخواهیم .. رئیس جمهور سرور و پدر ملت است. این همه ذلت را نمیخواهیم .. و این لفظ خالصانه !! :)

    بدون تشریفات ؟
    تو کجایی ببینی برای سفرش کلی بنر و پوستر و … کلی ادارات تعطیل میشن و … چرا خودتون رو زدید به کوری ؟؟؟ راه افتادن 2000 تا ماشین و فلان تا هلی کوپتر دروغ بود ؟ نکنه فکر میکنی بقول خودش همشون نون و پنیر میخورن ؟؟
    دوستی داشتم که میگفت سال قبل یکی از بهترین مهمونی ها واسه یکی از مهمونی های دولتی بود .

    چرا شما با دیدن عکس خوابیدن آقای احمدی نژاد بدون پتو ، جلوی در ایستادن با دمپایی ! ، کاسه زشت و پلاستیکی که توش پنیر هست احساس بزرگی میکنید و بسیاری از هموطنان شما احساس شرم و ریا ؟!؟! چرا جنس مردم رو انقدر سخیف و پست میدونید ؟؟

    شما از دیانتی حرف میزنید که امثال احمدی نژاد تره هم براش خورد نکرد. جز عده از روحانیون قم!

    شما میتونید پای هر کسی رو بوس کنید . شما میتونید ذوب هر کسی بشوید . اما :

    زمانی کاری انجام میدیم و نتیجه عکس میگیریم، جرات داشته باشیم که بگیم کار ما اشتباه بوده، راه غلط رفتیم، حتی اگر راهی 5 ، 10 ، 15 ساله باشه .. دیگه بقیه صحبتها حرفی بیش نیست .. مهم نتیجه کار است.

    آقا سعید ممنون از پرسش های منطقی شما .

    لایک

  13. سلیمان Says:

    فاطمه :

    اشکال نداره راحت باشید و هر چی دوست دارید بگید !

    شما هر وقت کم میارید همین حرف ها رو میزنید بلکه خودتون رو سبک کنید و خودتون رو گول بزنید .. که فلانی ساده زیسته ، با استکبار درگیر شده، من پاشو بوس میکنم ، دولت قبلی فلان بود و ما اینیم … !! و هزار تا حرف سر کاری و گول زنک برای خودت و اطرافیانت

    راحت باش خواهر .. بگو سبک شی :)

    لایک

  14. Koorosh Says:

    Hello Sir, You are right and the article is very good. Thanks

    لایک

  15. رزمنده دفاع مقدس Says:

    بنام خدای خمینی(س)
    خوشحال نیستم که بر تعداد توابین البته صداقت پیشه افزوده گردد چرا که خوشحالتر بودم اصلا اشتباهی نبود که حال توابی هم باشد، هر چند از راه و رسم وبلاگ کاملا بیخبرم!! اما چیزیکه مهم است نه برگشت امثال آهستان و……که صداقت امثال سید بزرگوار موسوی ست که هر چه گفت و به بی بصیرتی متهم شد الان ریز و درشتشان می گویند ولی او باید در حصر باشد!! گفت از رمال و خرافه و تقلب و دوربان و هولوکاست و فریب عدالت و ضد استکباری بودن و…..همه و همه و الان غلیظ تر از آنرا میگویند ولی نه عرضه که دریغ از سر سوزن تقوا برای عذر خواهی از ملت و سید بزرگوار موسوی! خوشحالم هر آنچه از گذشته سید بزرگوار موسوی در دهه شصت به نسل جوان گفتم کاملا به حقیقت پیوست!! موسوی چه در دهه شصت و چه الان ثابت کرد بواقع شاخصه خط امام(س) است و بس!!

    لایک

  16. محسن Says:

    عالی عالی… مرا یاد رضا امیرخانی می‌اندازید همین‌جوری بمانید…

    لایک

  17. رزمنده دفاع مقدس به فاطمه(خانم) Says:

    بنام خدای خمینی(س)
    خواهر گرامی، کسی منکر اشتباهات دولت اصلاحات نیست و بنده بعنوان یکی از طرفداران جدی سید بزرگوار موسوی منتقد جدی دوران اصلاحات و کارگزاران نیز هستم، بگذریم از آنکه مهر پایان سیاستهای هسته ای ایران در هر زمان از جمله دوران اصلاحات را رهبری میزنند و بگذریم که سیاستهای دوران کارگزاران در حضور رهبری کلید خورد، ولی توجه شما رو فقط به قسمتی از جملات قصار هم کیشان شما، همان کسانی که معتقد به معجزه هزاره سوم و…بودند جلب میکنم مابقی آن باشد برای تحقیق شما!!
    هشدار مهم آیت‌الله مصباح نسبت به ظهور یک علی محمد باب دیگر……!!
    توکلی: پای حرفم ایستاده‌ام؛ اطرافیان رئیس جمهور یا مفسدند یا منحرف یا هر دو!!
    توکلی: رانت‌خواران دولتی، تسبیح در دست و جای مهر بر پیشانی!!
    سردار جعفری: جریان انحرافی حاضر در بخش خصوصی و دولت، از طریق پول و مطامع دنیایی درصدد یارگیری است، گفت: این جریان برای دستیابی به اهداف خود و اثرگذاری در انتخابات آینده از طریق پول و رانت به‌دنبال یارگیری است!!
    کوثری: وقتی آقای توکلی علنا در صحن مجلس اعلام می کند این گروه قبل از عید از همه استانها حامیان آقای رئیس جمهور را جمع کردند و در همین محل سابق مجلس همایش انتخاباتی برگزار کردند و در نهایت و به هر یک از اعضای شرکت کننده هم یک کارت اعتباری ۱۰۰ هزار تومانی داده شده است. خوب این مبالغ از کجا آمده است؟
    کوثری:…..درباره همایش شورای عالی ایرانیان، مطلع شدیم امیراحمدی که یک فرد جاسوسی است گفته شد که به همایش ایرانیان در تهران دعوت نشده است در حالی که ما مطلع بودیم که دعوت شده است. خوب زمانی که به اینجا می رسیم مدام شک و تردید در عملکردها پیش می آید…. [ فراموش نمیکنیم که: افشای ملاقاتهای محرمانه مشایی و دلال رابطه با آمریکا در ویلای شمال]
    علیرضا زاکانی:….. همه افراد را می خرند و کسانی را که نمی توانند بخرند بی آبرو می کنند؛ پول در دست اینها هیچی نیست و در جلسات می گویند قیمت فرد چند است می خریم و این موضع را در قالباعتقادات دنبال می کنند!! و……………….!!!
    هر چند بنده معتقدم جریانی که معتقد به معجزه هزاره سوم بودن احمدی نژاد بود همچنان پشتیبان آن است و اگر مخالفتی میبینیم فقط و فقط بخاطر آن است که انحراف رو شده است و مجبور است فعلا رولی بازی کند و جبهه پایداری تشکیل دهد یعنی جنگی ست زرگری، ولی اصل قضیه آن است که مشایی سرباز فداکار! این جبهه است و جبهه پایداری همان محصولی و احمدی نژاد و….حتما میداانید مشایی همه کاره احمدی و باند وی خط قرمز احمدی!! سرنخی خدمتتان بدهم! تحقیق کنید در باب سی دی ظهور تولیدی باند مشایی و سخنان کسانی چون پناهیان در اینخصوص!! بنده بجد معتقدم مملکت بدست نامحرمان افتاده است، بدست فرقه پوسیده حجتیه!!

    لایک


  18. […] ما مگیم نیس قبول کن.نمرد تو کتش و مام ماندیم این سوالای طلبه جوانه شما جواب بدین.تونم طلبه جوان ننویس از این چیزا […]

    لایک


بیان دیدگاه