مردی که رای‏های بابا را انداخت توی رودخانه .

فوریه 28, 2009

انتخابات1

بابای من سال 62 وقتی من دو سالم بود کاندیدای مجلس شد و رای آورد . ولی مثل کروبی راحت خوابید و ناگهان رای‎ها عوض شد و پریشان برخاست . -البته من از واکنش بابا هیچ اطلاعی ندارم .- و بابا مجلس نرفت . حدود بیست سال بعد ، مردی آمد خانه‎مان و می گفت که عازم حج است و از بابا حلالیت خواست . بابا گفت حلال . بدون این ‏که چیزی بپرسد مرد گفت : آن سالی که شما کاندیدای مجلس بود ، ما رای های شما را دزدیدیم و انداختیم توی رودخانه . آمده ام حلالیت بطلبم . بابا خندید ماهم خندیدیم . مرد هم خندید .
♦♦♦♦
پی‎نوشت
1. این اتفاق فقط در حوزه‏‎هایی اتفاق می‏افتد که رودخانه دارد . البته احتمال دارد دزد رای‏ها به خود زحمت دهد و به جایی که رودخانه دارد برود .
2.بابای من همیشه خدا را از بابت این اتفاق -که بیست سال بعد رازش آشکار شد – خدا را شکر می‏کند . ما هم شکر می‎کنیم .
3. به جناب کروبی پیشنهاد می‎کنم به جای پیشنهاد بازشماری آرا ،جستجوی رودخانه ها را پیگیری کند
4. جان خودم این قضیه راست است .

پاسخی بگذارید

