من از خودم دورتر

فوریه 26, 2009

ahmad

من نه دو قدم مانده ام تا رئیس جمهور و نه یک قدم مانده ام تا رئیس جمهورو نه در آغوش رئیس جمهورم .من حتی در آغوش خودم هم نیستم .خبرها یکی یکی فوج فوج مغزم را از کار انداخته اند .همیشه من زرد شده ام . همه مرا زرد کرده اند . هیچ رئیس جمهوری زرد نشده است . هاله های فوتوشاپی مرا فیلتر کرده اند و من را در حصار گرفته اند . هیچ رئیس جمهوری حرف من را نشنیده است .من حرف همه شان را شنیده ام . حتی حرف خودم را هم نشنیده ام . رگبار خبرها می آید . حتی فرصت ندارم همه شان را بخوانم . آخرش اصلاح طلبان چه می کنند .میر حسین می آید یا نه . کروبی را چه کنند . اگر احمدی نژاد با هاشمی ائتلاف بکند چه . هنوز من را زرد ….. ستاد قالیباف هم فعال شده است . احمدی نژاد الآن توی چه فکری است . من زرد شده ام . احمدی نژاد که زرد نیست . خوابم را هم تسخیر کرده اند .یکی گفته خاتمی ارزش ترور هم ندارد . یعنی چه . البته بابام همیشه می گفت زن ها ناقص العقل اند . خیلی ها می گویند دور دوم کشیده می شود . اوه به من چه . خب نمیشود هم گفت به من چه . رئیس  جمهور من سر نوشت من است . کروبی به نظرت اون پنجاه تومان را دوباره دارد . نه بابا تورم بالاست .بیشترش می کند . سایت یاری را فیلتر کرده اند .

*
من فیلتر شده ام . من زرد شده ام . اندیشه من مسخ شده است و انسانیت من .
رسالت انسانی ، اندیشه در خود و در آفاق و در هستی گم شده است . خبرها فوج  فوج می آیند .هنوز همه شان را نخوانده ام . میرحسین می آید یا نه . کروبی می رود کنار یا نه ؟

♦♦♦♦♦♦♦♦
لینک های مربوط

در دو قدمی آقای رئیس جمهور
«در یک قدمی آقای رئیس جمهور»

در آغوش آقای رئیس جمهور
تصویر داداشم سید احمد
2 پاسخ to “من از خودم دورتر”

  1. شاهد Says:

    سلام. موضوع جالبی رو مورد اشاره قرار داده اید. گمشدگی همه ما در میان هیاهوی سیاست!
    «اگر احمدی نژاد با هاشمی ائتلاف بکند چه «!!! خیلی جالب بود

    دوست داشتن

  2. Cyberia Says:

    لاییییییک

    دوست داشتن


پاسخی بگذارید

