دعای روز هجدهم/صدایت می کنم

سپتامبر 19, 2008

خدایا !
امشب
هزار بار
صدایت می کنم
تا
شاید
یک بار
نگاهم کنی.
اللهم انی اسئلک باسمک یا الله یا رحمن …

6 پاسخ to “دعای روز هجدهم/صدایت می کنم”

  1. اسیر Says:

    یا درویش!ممنان که دعاهای این روزهامان را هم میرسانی.امابابا… الاغ..بیخیل باااااااا.میخوامت با این صفحه کامنتات!دیر زی شاد!تا دیدار!

    دوست داشتن

  2. yasetti Says:

    سلام:مراهم دعاکنید.

    دوست داشتن

  3. چرا Says:

    نيگا نكرد ؟! پ . ن نميتوني بگي هميشه در حال نگاه كردنه و ايناها .

    دوست داشتن

  4. چرا Says:

    راستش رو بخواي من نا خود آگاه» اول خوندم » ولي بعدش دو ساعت داشتم خال رو شيپيش پاييني رو بررسي ميكردم كه آخرش موفق شدم بخونمش ، نوشته ماست واسه بازوهات خوبه عليصغر ، بده بالا قلبت نگيره عليصغر .

    دوست داشتن


  5. یا درویش!ماه مبارک تمامید و دعای امت ماند.خودمان به شکلی سر و ته اش را هم آوردیم.اما سال بعد را از الان بنویس.عیدت مبارک!شاد زی در کنار عزیزانت!

    دوست داشتن

  6. yasetti Says:

    سلام :عیدتان سعید.

    دوست داشتن


پاسخی بگذارید

