دعای روز سیزدهم/دعاهایی نه برای تو

سپتامبر 14, 2008

خدایا !
دعاهایم شده است مثل دعای دعاخوانان .
آبستن هیچ معنایی
و گرفتار غل و زنجیر واژگان .
یا رب یا رب هایی بدون حضور تو .

و اشک هایمان تفاوتی با چکه شیر خراب آب ندارد .
مداح در بند «طیب الله انفاسکم » بعد دعاست
و من اسیر «به به » کامنت ها .

خدایا !
زنجیرهای یارب یا ربمان را بشکن !
با آمدنت.

6 پاسخ to “دعای روز سیزدهم/دعاهایی نه برای تو”

  1. fbmh Says:

    سلامخوندم، جالب بوديه سر هم يه وبلاگ من بزن خوشحال ميشم.نظر يادت نره.

    دوست داشتن

  2. اسیر Says:

    آمین!یا درویش!آمدنش را به من هم خبر ده!شاد زی!

    دوست داشتن

  3. yasetti Says:

    سلام:دعاهایتان ترانه مستجاب باد.بنویسید بیشتر..

    دوست داشتن

  4. ليلى Says:

    ye vaghtayi nemishe be hamin rahati ja zad moteasefam barat ba in doa haye ruzanat … bash ta sobhe dolatat bedamad bye

    دوست داشتن

  5. علی Says:

    کجا بیاید خدا؟!همینجاست…بنگر…پای آن کاج بلند.من خودت را بگذار و بیا تو

    دوست داشتن

  6. محبوبه Says:

    با آمدنش؟؟؟؟؟ مگر نه اینکه او از رگ گردن به ما نزدیکتره؟؟؟من فکر میکنم این ماییم که از او دوریم!!! «من دعا میکنم که به او برسم! آمین»

    دوست داشتن


پاسخی بگذارید

