دعای روز دهم

سپتامبر 11, 2008

خدایا !
روزه ،
مبطلات روزه
روزه مسافر
نیت
نخوردن و نیاشامیدن
کفاره روزه
و…
نیست.
شاید «لعلکم تتقون»۱
فراموش شده است .

——————
۱.اشاره به آیه ۱۸۳ بقره/
پ ن ۱: «یک‌سالگی «اتاق شیشه‌ای»» را شادباش می گوییم.
پ ن ۲ : «فریاد خسته » را درمتیل ببینید.

5 پاسخ to “دعای روز دهم”

  1. AVALANCHE Says:

    سلامخسته نباشی ، مطالبت جالب بودراستی تو این ماه عزیز منو دعا کن به من یه سر بزن خوشحال میشمموفق باشی

    دوست داشتن

  2. علیرضا Says:

    سلام وب جالب و حرفه ای داری عالیه . منتظر پست های بهتر ازت هستم به وبلاگم هم یه سری بزن خوشحال میشممنتظر حضورت هستم بای

    دوست داشتن

  3. هستی Says:

    سلام امیدوارم موفق باشید خوندم، جالب بود یه سر هم یه سایت ما بزن ممنون میشم همه اش هم فقط به خاطر بچه هاست آدرس را در قسمت سایت درج کردم پیشنهاد میکنم به بخش آمورش هم سر بزنید همچنین زنگ تفریح سیستم نوینی طرح ریزی کردیم باز هم ممنون موفق باشید هستی

    دوست داشتن

  4. yasetti Says:

    سلام :غیبت داشتید؟ روزه «مهربانی «نگیریم …مارا هم به یاد دعایتان بیارید.

    دوست داشتن

  5. اسیر Says:

    یا درویش!این روزها دلم خیلی برای خدا میسوزه!فعلا

    دوست داشتن


پاسخی بگذارید

