دعای روز ششم

سپتامبر 6, 2008

خدایا !
رمضان واژه است 
و معنایش گم شده است 
در روزمرگی
در هیاهوی پوچ دهر .
و معنای گرسنگی 
پنهان شده است 
زیر سفره های رنگارنگ افطار
و صاحب سفره خبر ندارد 
از شکم تهی زن حامله دو کوچه پایین تر
خدایا !
ما را از واژه رمضان گذر ده !

——————-
دی شیخ با چراغ همی گشت گرد شهر را در خودکار آبی ببینید
8 پاسخ to “دعای روز ششم”

  1. باقری Says:

    سلام به وبلاگ من هم سري بزنيد بروز رساني شد نماز روزه همتون قبول و دلتون شاد

    دوست داشتن

  2. لیلی Says:

    معنای گرسنگی پنهان شده است زیر سفره های رنگارنگ افطار … دلم میگیره از دسته این همه مردم ریا کارموفق باشی رفیق

    دوست داشتن

  3. اسیر Says:

    یا درویش!خدا دلتو همیشه با صفا نیگه داره!جاناسخن از زبان مامی گویی..شاد زی!

    دوست داشتن

  4. امیر Says:

    به نام خدا و سلامدنتون اسلام هست؟من که فکر نمی کنم.

    دوست داشتن


  5. دن من اسلام نیست ولی دین من اسلام استو مسلما دین شما را قبول ندارم.شما هیچ وقت فکر نمی کنید.

    دوست داشتن

  6. ارنستو Says:

    سید این اق امیر هم یه چیزیش میشه ها.

    دوست داشتن


  7. مسئولیت ستاد تهیه دعای این ماه را به شما داده بودیمدرویش جان!دعای روزهای مردم لنگ ماندهباقی روزهاشان را برسان.شاد زی!

    دوست داشتن

  8. ...inviz ... Says:

    …مچ دوستاتونو تو ياهو بگيريد http://www.inviz.irinvisible هاي ياهو را شناسايي كنيد …

    دوست داشتن


پاسخی بگذارید

