چشمان تو

ژوئن 23, 2008

همه چشمان بسته چشم من باز است چشم تو
پر از درد است چشم من پر از ناز است چشم تو

شب تاريك هجرانت هزاران حرف نا گفته
لبانت وا نمي گردد به آواز است چشم تو

تن خستهّ دل بشكسته دست بسته لب خاموش
به دنبال نگاه تو چه غماز است چشم تو

تمام زندگانيم خلاصه در نگاه توست
سرانجام است چشم تو سر آغاز است چشم تو

دلم در پيچ وتاب گيسوانت تاب وتب دارد
چه خوش رقصانده اي ما را ني وساز است چشم تو

به لب هايت سخن داري ولي خاموش وخونين هست
نگاهم در نگاه توست پراز راز است چشم تو

11 پاسخ to “چشمان تو”


  1. <<بسم الله الرحمن الرحیم>>سلام.عالی بود.به من سربزن.ممنونم.یاعلی.

    دوست داشتن


  2. نفسی کشیدم.سری بزن

    دوست داشتن

  3. اسیر Says:

    انصافا کهلذتیدم!چشم تو!شاد زی

    دوست داشتن

  4. مهدیس Says:

    سلام واقعا عالی بود شعر خیلی زیبایی بود به منم سر بزن خوشحال می شم برام دعا کن

    دوست داشتن

  5. پریماه Says:

    خوشحال میشم بیایوبلاگ خوبی دارید

    دوست داشتن

  6. شاهد Says:

    درود بر شما و بر بندگان شایسته ی خداعالی بود..برای ما هم دعا کنید ..شاید به راه راست منحرف شویم..بدرود

    دوست داشتن

  7. یاسمن Says:

    به لب هايت سخن داري ولي خاموش وخونين هست نگاهم در نگاه توست پراز راز است چشم تو سلام واقعا لذت بردم .

    دوست داشتن

  8. یاسمن Says:

    خبر به دور ترین نقطه ی جهان برسدنخواست او به من خسته _بی گمان_ برسدشکنجه بیشتر از این که پیش چشم خودتکسی که سهم تو باشد به دیگران برسدسلام . خوشحال میشم به من سر بزنی . بلاخره آپ کردم .

    دوست داشتن

  9. اسیر Says:

    تشنه ایم درویش!به روز کن!و احمدک را ببوس!دیر زی شاد!

    دوست داشتن

  10. علی Says:

    سلام دوست من

    دوست داشتن


پاسخی بگذارید

