مردی آمده از ماوراء……

ژوئیه 9, 2007

یک قدیس است .
یک مرد آمده از ماوراء .
با ژست های ماورایی و شخصیت قدیسی.
تمام مشخصات یک عارف و یک قدیس در او جمع است.
آینده را می بیند و آن را پیش گویی میکند.
هاله ی نوری دارد مانند آنچه در نقاشی ها برای مریم مقدس  وحضرت مسیح علیهما السلام کشیده شده است .وشاید هم نورانی تر.
او یک آنجل است .
برای یاریش تمام ماوراء وملکوت بسیج می شوند ،مردگان به خواب فرزندان می آیند و بچه هایشان را به او راهنمایی می کنند.
حتی می گویند اگر قرار بود پیامبری نازل شود، اوست .هم چنان چه در مورد عمر این را گفته بودند.
آگاهان از حضرت بقیة الله  (خداوند در فرجش تعجیل نماید)از رضایت حضرت حجت نسبت به ایشان خبر می دهند.
وحتی حضرت حجت به افرادی دستور می دهد به ایشان رای دهند.
البته یک زمانی هم محمد علی باب می گفت من باب حضرت هستم وحتی ادعا می کرد خود حضرت.
وحضرت آیت الله بهجت برای رای آوردن ایشان گوسفند نذر کردند.
و درباره ی ایشان فرمودند :خبری در راه است.
البته خود آیت االه اصلا در انتخابات شرکت نکردند .(اگر ریا نشود منبع این خبر خودم هستم .که چندین سال است در درس خارج فقه ایشان حضور دارم.)
او یک منجی است.
دشمنان وی نکبتند ومانند دستمال كاغذي كه باهاش پشت بچه‌ها را تميز مي‌كنند .
او یک قدیس است.
او جهانیان را دعوت می کند به راه انبیا و پیروی از دستوراتشان.
به سران کفر نامه می نویسد وآنها را دعوت می کند به راه خداوند.مانند خمینی.البته این کجا و آن کجا.
برایش لجنه ای درست می کنند تا افکار وعقاید او را نشر دهند.
شاید اگر بشریت او را نشناسد ضرر عظیمی کند.
او مهرورز است دشمنانی را که به خاک ایران تجاوز می کنندمی بخشد همراه با یک دست کت وشلوار هاکوپیان  .
اما دیپلمات های ایرانی  در بند اشغال گران ……..
راستی او معجزه ی هزاره ی سوم است
————————————————
روند قدیس کردن محمود احمدی نژاد
دو سال پيش و پس از انتخابات سوم تير، برخي از روحانيون مشهور با نقل خواب‌هايي مدعي
شدند كه امام زمان(عج) در خواب به افرادي توصيه كرده‌اند كه به آقاي احمدي‌نژاد رأي دهند،

سه ماه بعد رئيس‌جمهور در بازگشت از سفر به سازمان ملل در ديدار با آيت‌الله جوادي آملي، از
قول يكي از اطرافيانش نقل كرد كه هنگام سخنراني وي در مجمع عمومي سازمان ملل، هاله‌اي
از نور اطراف وي ديده شده و اتفاقا رئيس‌جمهور هم آن را احساس كرده است و در طول حدود 26
دقيقه سخنراني، حاضران در جلسه «بدون اغراق پلك نزده‌اند».
پس از گذشت چند ماه، رئيس ديوان محاسبات به نقل از يكي از بازاريان شهر حلب سوريه گفت
كه «اگر قرار بود پيغمبر جديدي مبعوث مي‌شد، آن احمدي‌نژاد بود»

رئيس‌جمهور هم‌زمان با دادن خبر فروپاشي اسرائيل در ايام سالگرد رحلت امام(ره) در سال
جاري به برخي از بزرگان كه از تحليلي بودن و يا خبري بودن اين اظهارات پرسش مي‌كردند،‌ گفته
است كه اين خبر درست است و زمان مشخصي را هم در اين‌باره ذكر كرده است

اين‌كه به يك‌باره فردي را كه ديروز (سال 1382) چهره عادي بوده و حداقل براي مردم فاقد كرامات
مهم‌ترين سابقه فعاليت وي، سه سال استانداري در دولت آقاي هاشمي بوده است، به يك‌باره
صاحب كرامات و بينش و بصيرت و … فوق‌عادي بدانيم، تنها در صورتي ممكن است كه صحت
اخباري نظير الهام به ايشان را بپذيريم

در آخرین حلقه ی قدیسیسازیون احمدی نژاد  استاد اخلاق دولت !!!! فرمایش کرده اند:
اينها اسمشان هم  مسلمان است. اين نكبت‌ها را مثل دستمال كاغذي كه باهاش پشت بچه‌ها
را تميز مي‌كنند و مي‌اندازند اون ور، بياندازيد اون ور. خودتان هم آن‌ور نرويد»

چشم ارزشمند خداي تعالي،امام عصر(عج) است. يك مطلبي را در اين شب جمعه برايتان
بگويم، فيض ببريم. هفته گذشته آقاي رئيس جمهور يك كاري را گفته بودند اين كار را آقاتهراني
بايد انجام بدهد. من رئيس جمهور را ديدم و گفتم اشتباه مي‌كنيد. بنا بر اين بود كه توي هر
كاري آدم صالحي بگذاريد، شما توي اين كار نبايد من را بگذاريد. يك كسي را بگذاريد كه اون كاره
باشد، من اينكاره نيستم.
به جان شما بهش گفتم كه من نمي‌دونم براي چي اينكارو كردي ولي من اين كاره نيستم. نه
مي‌توانم و نه مي‌كنم و نه خواهم کرد. يك لحظه رئيس جمهور به من نگاه كرد، به جان شما انگار
اشك چشمهايش را گرفته بود و گفت: مي‌دوني چرا گفتم شما اينكار را انجام بدهيد… گفت:
خواستم يك لحظه نگاه امام عصر را ببينم. هيچي ديگه نمي‌خواهم. مي‌خواهم بدونم كه اين كار
انجام مي‌شه و اون (امام زمان(عج)) خوشحال بشه. همين!
به جون شما موفق و پيروز هم مي‌شه باور كنيد. چون آقا را اون قبول داره، با اين كه تنهاست.
اون وقت زشت نيست من و تو هنوز دنبال اينيم كه مردم چه مي‌گويند. مردم ما را قبول دارند. آقا
خدا را داشته باش. مردم دلشان دست خداست.

6 پاسخ to “مردی آمده از ماوراء……”

  1. محسن Says:

    عشق جامي است كه آنرا سر ميكشيم بي آنكه بدانيم شراب است يا زهر و در هر دوحالت هنگام نوشيدن آن حس خوبي داريمممنون میشم به منم سر بزنی

    دوست داشتن

  2. یاسمن Says:

    سلام باز هم مثل همیشه زیبا بود و عالییییییییییییییییی موفق باشید من منتظر حضورتون تو وبلاگ جددیم هستم

    دوست داشتن

  3. محسن Says:

    پروانه خيالوقتي شبيه آينه ها مهربان شديمن يك ستاره ماندم،تو كهكشان شديغمگين و دلشكسته به راهت نشسته اماز آن شبي كه خاطره اي بي نشان شديبا من سخن بگو كه منم آشناي تواي آشنا كه با دل من همزبان شديمي بينمت كه پشت تن بوته هاي ياسپروانه خيال مرا آشيان شدي

    دوست داشتن


  4. خامنه ای رهبر است،هاشمی پیغمبر است!!

    دوست داشتن

  5. darvish Says:

    خامنه ای رهبر است،هاشمی پیغمبر است!!haman ttefaq eshtebah dar zaman hashemi be vasileye ahmaghan

    دوست داشتن

  6. kimiyagar Says:

    salam 2ste manman be oonvane 1 ensane kamelan mamoli taghate mokhalefe khodam ra daram .to niz dashtebash.mokhalefane to na bozghaleand na dasmal kakhazi.anha ham ensanan hastand faghat mesle to fekr nemikonand.moafaghh bashi!

    دوست داشتن


پاسخی بگذارید

