راحت بخواب بهزاد جون!!!!…….

مارس 7, 2007

بر وبچ افتاده اند به جون هم چطور.تو راحت بخوب.راحـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت.
قالی باف ها با شانه های سنگین فرش بافی طرفدارهای محمود را دنبال کرده اند.و نوچه های احمدی نژاد با ترمز کنده شده ی  لوکوموتیوها بر سر دوستداران خلبان می زنند.کسی کاری ندارد به تو.کی کار دارد به هشت سال گند کاری هایت.به محمدرضا خ هم بگو در خواب راحت با تو مشارکت کند.اصلا مثل این که فراموش شده اید
شهر در امن وامان است.من یک وب لاگ نویس حامی را دیدم که نذر کرده بود هاشمی را ذبح کند وبه سیخ بکشد.و دیدم تیرهای کمان زبان دوستدار شیخ مصلحت به سوی بچه ی خیابان نارمک در پروازند. همان جا که گوجه هایش از همه جا ارزان تر است.تو بخواب!! تو فراموش شده ای.
هشت سال تو فراموش شده است.تو ودوستانت می توانید راحت بخوابید.راحت تر از همیشه.

8 پاسخ to “راحت بخواب بهزاد جون!!!!…….”

  1. جکیم Says:

    سلا م زیباست

    دوست داشتن

  2. محمد Says:

    من طرفدار اونم.سگش به اینا شرف داره.یعنی به همشونتو هم راحت بخواب درویش که من دیگه از این خواب بلند نمیشم

    دوست داشتن


  3. سلام خوبید ممنون از نظرتون خوشحال شدم من آپم منتظرم مطلب جالبی بود

    دوست داشتن


  4. به به…زدی تو خط مشکی!!!منم قالب مشکی بیش تر دوس دارم!فعلا»!

    دوست داشتن


  5. سلام درویش.زیبا سخن مینوازی.زیباست

    دوست داشتن


  6. سلاماین وبلاگ جدیدمه پررویه زنگ بزن که کارت دارم.حتمایه زنگ هم به سحرسحر بزنبای بای

    دوست داشتن


  7. هق هق سنگهای آکواریومماهی کوچکی دوتا والیوم …بروزم با مطلبی پیرامون شعر امروز و دو غزل

    دوست داشتن


پاسخی بگذارید

