فیلترینگ و قایم موشک بازی وانرژی هسته ای…..

مارس 1, 2007

مشترک گرامی دسترسی به این سایت تا دو دقیقه دیگر امکان پذیر نمی باشد.اول فیلتر شکنت را فعال کن .بعد چشم هایت را ببند بعد تا ۲۰ بشمار من قایم می شم تو بیا پیدام کن.البته این را بدون این دفعه پشت کمد قایم نمی شم.

قضیه فیلترینگ در ایران بیشتر شبیه قایم موشک بازی است تا فیلترینگ.هر صفحه ای که فیلتر شده باشد در یک بگرد بگرد راحت باز می شود.من پیشنهاد می کنم یا قایم موشک بازی نکنید.یا اگر می خواهید بازی کنید گرگم به هوا بازی کنید. ببینید

البته این بحث هیچ ربطی به انرژِ هسته ای ندارد…….

11 پاسخ to “فیلترینگ و قایم موشک بازی وانرژی هسته ای…..”

  1. دانشجو Says:

    سلام پررودوس دارم فیلتر شی. تا دیگه اینجوری نیگا نکنی.علیه دولت خدا و امام زمان میگی؟ خدا ان شاالله دشمنان رو خودش فیلتر کنهموفق باشیبه امید آزادی ایران و ایرانی

    دوست داشتن


  2. سلامممنون که سرزدیمی خونمتیاحق

    دوست داشتن

  3. magic-boy Says:

    این مطلبت مث بقیه طنز آلود نبود. نیش دار که مینویسی آدم عشق میکنه.

    دوست داشتن

  4. بچه ای پلنگی که تو روش نشستی Says:

    اول بگم که دنبال من نگرد که سر کاری نخستین بار به گفتمش که از کجای بگفت از دار ملک یه وبلاگی بگف انجا به صنعت در چه کوشند گفت چای خورند وبلاگ نویسند گفت وبلاگ نویسی در ادب نیست بگفت گر بی کار باشی حال حال است گفت گر یاهو نگزارد بنویسی بگفت انرژی هسته ای حق مسلم ماست گفت

    دوست داشتن

  5. همون بچه Says:

    البته یادم رفت تشکر کنم از وبلاگت وخوشم اومد دسته حافظ و سهراب وخیلیهای دیگه رو بستی

    دوست داشتن

  6. نيلوفر Says:

    سلام به باباي احمد كوچك خان قميظهر كه از انتحان برگشتم تو جام جهان بين چرت بعد از ظهر آينده ي روشن و مقامي بس والا تو بهترين دانشگاههاي اين مرز و بوم كهن براي خودمون ديدم تبريك ميگم اميدوارم احمد جان هر چيريش به شما رفته تو درس خوندن و امتحان دادنش شما رو و البته منو الگو نكنهالبته من قبلا به وبلاگتون سر زدم خيلي جالبه مخصوصا وقتي كه 4 تا شمع رو آب ميكني تا حستون بياد و شعر بپرونينگويا هنوز احمد آقا افتخار ندادن تو وبلاگت نظر بدن بهش بگو كه به منم سر بزنهپيروز و پايدار باشي باباي احمد

    دوست داشتن

  7. حکیم Says:

    سلامبسیار زیبا می نویسی

    دوست داشتن


  8. سلام دوست عزيز در باره ترفند هاي شيطان براي قشر مذهبي به روزم.

    دوست داشتن


  9. سلام بازم ممنون که به من سر زدی مطلب جالبی بود من هم موافقم که گرگم به هوا بازی کنند بهتره در انتهای حيات ما بدين سنجيده نخواهيم شد که:چند مدرک دانشگاهی دريافت کرده ايمچه مقدار از ماديات دنيا برای خود اندوخته ايمچه کارهای بزرگی انجام داده ايمسنجش ما بر اين اساس خواهد بود که:من تشنه بودم و تو مرا سيراب کردیمن عريان بودم وتو مرا پوشاندیمن بی خانمان بودم وتو مرا اسکان دادیتشنه؛ولی نه فقط تشنه آب بلکه تشنه محبتعريان؛نه فقط از برای لباس؛بلکه عريان از عزت و احترامبی خانمان ولی نه تنها در طلب خانه ای از خشت خام بلکه بهسبب خروج از عوالم انسانیبنابر اين؛جسورانه عشق بورز؛احترام کن و بپذير.

    دوست داشتن


  10. سلام جالبه خوبه عالیه و …راستی من هم آپم سر بزن خوشحال میشم

    دوست داشتن


  11. سلام وبلاگ مفیدی داریبه من سر بزنآماده تبادل لینک هستم

    دوست داشتن


پاسخی بگذارید

