گوجه

فوریه 12, 2007

من بعد از سه ما ه دوری
بعد از یک انتظار سخت
دیروز
گوجه
خوردم.

4 پاسخ to “گوجه”

  1. دانشجو Says:

    درویش بی خبر سلاممن گوی سبقت رو از تو ربوده م.یه هفته زودتر از تو به گوجه رسیدم.اونم چند تا.تا کور شود هر آنکه نتواند دید…به امید آزادی ایران و ایرانی

    دوست داشتن


  2. آه ای زندگی منم که هنوز با همه پوچی از تو لبریزم نه به فکرم که رشته پاره کنم نه بر آنم که از تو بگریزم همه ذرات جسم خکی من از تو ای شعر گرم در سوزند آسمانهای صاف را مانند که لبالب ز باده ی روزند با هزاران جوانه میخواندبوته نسترن سرود ترا هر نسیمی که می وزد در باغ می رساند به او درود ترا من ترا در تو جستجو کردم نه در آن خوابهای رویاییدر دو دست تو سخت کاویدم پر شدم پر شدم ز زیباییپر شدم از ترانه های سیاه پر شدم از ترانه های سپید از هزاران شراره های نیازاز هزاران جرقه های امید حیف از آن روزها که من با خشم به تو چون دشمنی نظر کردم پوچ پنداشتم فریب ترا ز تو ماندم ترا هدر کردمسلام همسایه خوبی ؟ممنون که سر زده بودی چی بگم ؟….چه انتظاری بوده …. درک میکنم !خوش باشی و سلامت فعلا» .:حورا:.

    دوست داشتن

  3. magic-boy Says:

    یه باره بگو پیتزا خوردی دیگه.

    دوست داشتن


  4. سلام آقاي درويش من از وبلاگ شما خيلي خوشم اومد به من هم سر بزنيد ممنون

    دوست داشتن


پاسخی بگذارید

