دلم می خواهد احمدی نژاد بمیرد…..

دسامبر 26, 2006

من دلم می خواهد بمیری تا هم پیاله ی من بوده باشی وقتی با هم رفتیم کوهنوردی.
ثانیه ها را پرپر می کنم تا احمدی نژاد بمیرد تا آن لباس کردی ای که در کردستان پوشیده بود در کمد جا لباسیم آویزان شده بود.
منتظر حضرت اجلم تا هاشمی را ببرد شاید آن تسبیح قهوه ای صد تومانی اش را به من هدیه داده بود.
آخ دیر جنبیدم آقا عبدالرضا مهر وتسبیح میرزا جواد تبریزی را زودتر از من صاحب شد وآن را به رخ بقیه کشید.
تا یادم نرفته ،اتود مرتضی ممیز را به جیب بزنم.خودمونیم عجب اتودیه.
دلت می خواهد باور کن ،همین متن را با خودنویس پارکر آمریکایی احمد محمود نوشتم .با همین خودنویس دور مدار صفر در جه می چرخید ودرخت انجیر معابد را هرس می کرد.وقتی فالوده می خوردیم بهم گفت دلم می خواهد از من این را یادگار داشته باشی..
خوب شد خیلی ها مردند…
وچه خوب تر که خیلی های دیگر بمیرند..
نمی دانم چه کسی برای پوست پلنگ من نقشه کشیده است…. 

5 پاسخ to “دلم می خواهد احمدی نژاد بمیرد…..”

  1. جابر Says:

    من از سایت تازه تاسیس http://www.iranh2o.comهستمامیدوارم موفق باشی من از شما تقاضا دارم در صورت موافقت به عنوان مدیر هر بخشی که توانایی مدیریت اونو دارید با ما همکاری کنیدواز سایر دوستان خود نیز دعوت به همکاری کنیداین سایت الان 4 روزه که افتتاح شده امیدوارم با حضور شما پر بار تر هم بشهموافقت خود را در بخش پیشنهادات بگویید

    دوست داشتن

  2. رسول مدیر انجمن سبزوار پاتوق Says:

    سلام وبلاگت داره پر بار تر میشه ادامه بده جیگررررررررررر بیچاره احمدی نژاد چه ربطی به اون داشت

    دوست داشتن

  3. مهدی Says:

    سلام خوبی میگو سید یعنی فکر می کنی این پوست پلنگت خیلی با ارزشه نکنه همون پالون رو می گی که از من گرفتی بابا من بهت دروغ گفتم شیره مالیدم سرت اون پوست سگ هم نبود بهت گفتم پلنگه ولی این کت احمدی نزاد دست منه به من هدیه داده قصه اونو نخور این آقای رفسنجانی هم که دارم باهاش به توافق می رسم که بمیره بد به من یده

    دوست داشتن

  4. دانشجو Says:

    از همون روزهای اول که توی ارم با هم قدم می زدیم با خودم می گفتم»خدایا! این درویش کی بلند میشه تا من پوست پلنگش رو بردارم.اگه باش رفیق بشیم میشه من رو وارث اون پوستش قرار بده؟مردی یا نه؟خوش باشیبه امید آزادی ایران و ایرانی

    دوست داشتن


  5. سلاممطالبت خیلی خوب و جسورانه است.فقط در بعضی عبارات مبهم به نظر می رسد. شاید از کوته عقلی ما است.ولی یه کم یواشتر :ای ساربان ای ساربان آهسته ران آهسته ران کآرام جانم میرود

    دوست داشتن


پاسخی بگذارید

